söndag 14 mars 2010

Nu skall jag nanna

Jag gick på toklång (för mig o Harry) prommis i rask takt och nu känner jag mig som en 80-åring i höftmukklerna...men det är skönt på ett sätt.
Sedan gick jag o vov förbi salongen och duschade av honom (lermagneten). Töväder har sina nackdelar också :P
Jag tog en kund som bara kan på söndagar och sen lasrade jag varenda vrå på min kropp...jag når ju nu när jag smalnat lite :P Time for tip top shape.
Jag borde be ngn om hjälp egentligen men det är pinsamt. Jag spenderar hela dagarna att få mina kunder att sluta tycka det är pinsamt...jag tycker inte att det är äckligt eller jobbigt alls. Men att ligga där själv är en annan femma :P
Massörer brukar vilja slå mig i bakhuvudet för jag inte kan slappna av ordentligt :P

Nu är jag skapligt trött och skall gå och lägga mig för att vara pigg på gymmet imorrn. Den här veckan som kommer skall jag satsa hårdare igen.

Mamma ville inte störa mig mer idag tydligen så hon "gick" på promme med sin bil till bilfirmorna (hehe). Hon är sugen på en ny bil som hon spanat in. Den kan parkera av sig själv. Man sitter med händerna i knät så fickparkerar bilen själv. Sjjuuuukt.
Kanske hon läste här *gulp* hej mamma *skäms* :p för hon sade ikväll "jag vet ju hur du har svårt att säga nej och jag vill inte vara en börda för dig" lilla mamma <3 jag ville gå på promme med dig (jag ville bara hinna komma på det själv)...vi tar det en annan gång! Love u.

Bedtajm...det enda som är bra med att vara singel är att man kan sova på diagonalen i sin 180-säng...FETT NAJS!!

Tjyss och godnatt

Inga kommentarer:

 
Web Analytics