lördag 13 mars 2010

Våren är här :D

Jag har städat här hemma. Okej man kan fortfarande skriva sitt namn på tv-rutan och fönstren är smutsgrå men golven är dammsugna, mattorna och en del gardiner tvättade och lite sånt. Skall bädda sängen och lägga undan all tvätt som legat framme i typ 3 veckor. Hatar att lägga undan ny tvätt...jag vet inte varför.

Nu gjorde jag misstaget att sätta mig ner och lyssna på Dolly Parton och softa med en lättöl...så jag blev trött zzzz. Men jag skall ner i tvättstugan och slänga alla BLYTUNGA (3st) sopsäckar med SKIT som jag röjt bort. Mycket mer skulle kunna röjas bort men jag börjar med dom idag så ser man bättre iaf.

Några krukväxter, en jäkla massa tidningar och en massa produkter. Jag har samlat hårprodukter sen jag fick mina första fickpengar. Nu skall dom väck!!! Skönt som fan. Jag skall ha ett hem som en grabb...en filmjölk i kylen och resten lättöl (det är där jag avslöjar att jag är en kärring) och ETT (eller kanske 5 men inte 20 schampoon) och jag skall slänga alla jävla kramsiga smycken jag har slösat pengar på under åren.

Varför är det så skönt att slänga saker? Jag ääälskar att slänga ut saker ur kylen. mamma börjar hyperventilera "men det där är helt okej att äta....det är bara nån månad över tiden :P om det luktar gott så går det att äta". Visst jag är inte kinkig med datum men jag gillar att kunna se lampan i kylen iaf.

Nu ekar det i kylen hähä.

Jag kanske går ut ikväll...vet inte..har inte kollat med någon men det skulle kunna funka :)

Puss på dammtussen

1 kommentar:

Anonym sa...

tycker du det, åhh tack shirin du är också fiiin :D <3 / sabina

 
Web Analytics