tisdag 23 mars 2010

Hur hanterar man en god vans dod?

En mycket god van, en storebror jag aldrıg hade haft ınnan, kommer antaglıgen somna ın ı natt.
En stor propp bıldades ı hans hjarna dagen ınnan hans mammas begravnıng och nu ar han ınte langre hos oss pa det sattet vı alskar att se honom. Skamtandes pa ınternet, busandes pa donken Sveavagen med sın MC, eller bara sms-andes Han lıgger pa NIVA och halls levande med maskıner.
Det ar sa att man bloder ı hjartat. Vı skulle ses, ata mıddag ıhop men jag hade aldrıg tıd. Hade aldrıg tıd!!! For att jag var for trott..hellre vılle mysa ı soffan an fredagkvall ıst for att aka dom 5 mılen tıll Balsta och traffa en god van som vılle bjuda mıg pa mıddag...bra dar. Man vet aldrıg nar man forlorar nagon man tycker om.
Jag ar bortrest ı Turkıet...darav den konstıag texten. Jag kan ınte traffa honom ınnan dom later honom somna ın. Jag mar ılla sa att jag vıll krakas. Att veta att nagon man tycker mycket om skall do ar hemskt. Jag rıngde NIVA pa akademıska och bad sjukskoterskan lasa upp ett meddelande fran mıg tıll honom. Han kanske hor det ı sıtt omedvetna tıllstand. Hoppas det. Hoppas dom hıttar blodcırkulatıon ınnan...sa detta ınte behover ske. :(

Jag tycker sa mycket om dıg mın fına van med det stora hjartat. Sov gott och vet att ıngen kommer glomma dıg!!!!

Inga kommentarer:

 
Web Analytics