onsdag 2 november 2011

Delailah och Mikaela!!!

Nu skall inte min andra personal känna sig obetydlig här....jag älskar er lika mycket!!!

Men mina två "mödrar" kommer tillbaka till jobbet snart och jag svär på min "moshaaa" jag är som en liten unge innan julafton. Jag räknar sekunderna tills jag känner lugnet av Dalilas (ja vi har en massa stavningar på den tjejens namn) närvaro och Mikaelas morgonpigga lilla ansikte som är som ett litet motgift mot trötthet.

Jag saknar tillochmed Dalilas eviga rökpauser, att vi har lika keff humor och samma tankesätt när det kommer till känslor och killar, att Mikaela kommer in på kontoret och babblar och är allmänt bara söt när jag vill sitta och blogga, sura eller låtsas jobba, Dalila som ligger på min behandlingsstol och halvsover för liksom mig är hon ALLTID trött och jag tvivlar STENHÅRT på att TVÅ barn har vänt på det fenomenet...hon var fan trött innan hon hade EN unge ;)

Mikalea dock...hon blev ju fan piggare av att skaffa barn. Hon går på plutonium eller nåt den tjejen. Jag saknar hennes pedantvikande av handdukarna. Även om jag vikt dom så kommer hon och viker om dom. Och lägger dom i färgordning. Och materialordning.

Jag saknar att klippa plåster till er när ni klipper er i fingrarna, springa och köpa handkräm när Dalles händer skrumpnar ihop av kylan på vintern, ringa min mamma och be henne om recept, springa och köpa gravtest (hahaha....nej jag skojar..jag vägrar köpa sånna åt er i framtiden :P), Mikaela som kokar perfekt te och vet vilken kopp jag vill ha och alltid vill ha te när jag kokar te (det är tråkigt att dricka te själv :P).

Dalila berättar om något nytt deinfektionsmedel som hon hittat och är galen i medan Mikaela springer runt och gnistrar av alla diamantgrejjer hennes man tillverkat åt henne. Att höra vad båda av dom lagat för mat i sina matlådor (dom är matlåde- drottningar båda två). Jag saknar hur Dalle vaggar när dom haft sina "skräpmatsdagar" och Dalle ätit sin kebabtallrik med tillhörande NIO (9) burkar sås och ojjar sig över hur mätt hon är och Mikaela sitter o petar i sin pommestallrik som det slutar med att jag och Dominiq eller Dalle dammar av det sista på :P

Jag längtar efter min originaluppställning av brudar och med våra nya krafter som tillslutit kan vi äntligen tackla trycket. Jag har saknat er såååååååååååååååååå!!!!


Jag saknar allt med er närvaro överhuvudtaget. Jag älskar er och det skall bli helt underbart att ha er tillbaka.

Inga kommentarer:

 
Web Analytics