tisdag 15 november 2011

Hollaaaaaaaaaah'

Vänta lite...

Ahh jag var tvungen att ta av min enorma H&M-ring för den vägde ett ton och jag orkar inte hålla upp långfingret medan jag skriver liksom. Jag får tinnitus i lederna :P

Jag tycker stora ringar är skitsnyggt på andra men hur orkar man? Man får inte ner handen i jeansen, man måste ta av den när man tar på sig handskar, om man flänger runt händerna utan att se sig för så kan man döda barn och dvärgar i ett handsvep :O

Så...jag kanske ger bort den till Emma i julklapp :P hon är drottning av stora ringar.

Vet ni....igååååår, i mitt intressanta liv...så glömde jag min ajfån-laddare på jobbet. VIlket trauma. Jag var tvungen att leta fram en ANALOG väckarklocka :O
Men sen fick jag en fix idé att jag var tvungen att hitta min gamla laddare jag hade från min irländska ipod. Jag hade inte sett den på säkert 2 år och om jag någonsin sett någon del av den så var det ANTINGEN sladden ELLER adaptern...aldrig tillsammans. Och jag har verkligen letat efter dom båda förut utan NÅGON som helst lycka. Min lägenhet är nog byggd av materia från Bermudatriangeln :P

HUUUR som helst. När jag hade letat efter laddaren 3 ggr på samma ställe så hittade jag plötsligt sladden där. Jätteglad men jag kan ju inte ladda med en sladd om jag inte har en dator hemma (vilket jag inte hade). Så jag letade efter adaptern JÄTTElänge och tillslut halvskrek jag högt för mig själv: KOM IGEN VAFFAAN KAN JAG INTE FÅ HA LITE TUR NÅN JÄVLA GÅNG!? Sen gav jag upp och tänkte hämta ett glas vatten innan jag gick och lade mig...vad ligger på diskbänken (där jag tittat sjuhundratrettiotvå gånger MINST)..om inte adaptern :D

Jag tar det som ett litet tecken på att...Murphy har semester just nu :P så passa på att göra allt möjligt som ni funderat på för gubbjäveln är inte här och kan förstöra just nu :D

Nu måste jag ta en kund....jag måste tydligen JOBBA?! På jobbet??? :P

;)

Inga kommentarer:

 
Web Analytics