fredag 25 november 2011

Koffeinskakis :P

Sitter och smuttar på en espresso med mjölk och socker :P och känner mig darrig :P
Det känns som att dricka galla...det slår an på samma smakområden i munnen :S varför njuter folk av detta??

Huset var sålt :( jag som till och med fått med mamma på noterna :) eller jag behövde inte ens försöka hon bungyhoppade med på noterna och sade tillochmed att hon kunde sälja sitt lantställe så jag kunde köpa detta :O (alla som verkligen känner min mamma vet att detta är snudd på galenskap och man borde nog ha tagit hennes puls och temperatur och förpassat henne till liggande position när hon sade så)...men nu blev det ju inte aktuellt :P

Jag KAN ha använt orden "bättre än din lilla mygginfesterade skogshåla" när jag jämförde mitt havshus med hennes sommarstuga hahaha :P ÄNDÅ ville hon hjälpa mig :D hon ä fin min mamma <3

Det var ju lite trist att det var sålt men tydligen, enligt mäklaren, så finns det fler liknande objekt i samma område och alla ligger bra prismässigt...så jag gav dom min mail om dom skulle ha nåt annat litet skjul till salu :/ :P

Nu vet jag iaf att jag har en liten inneboende demon som vill ha stuga och bo vid havet/ en sjö. Förut satt jag och tänkte att jag inte ville köpa själv. Men man kan inte sitta och hoppas på att någon annan skall fixa drömmen åt en.

Samtidigt blir jag skraj att jag skall bli för självständig och inte lyckas släppa in någon...som mamma....
Jag vill inte vara singel resten av livet.

När jag var tillsammans med J så ville jag så gärna flytta ihop...men det kanske inte är lösningen på allt. Man kanske kan vara lycklig som särbo? Vad fan vet jag? Jga har ju aldrig bott med någon på riktigt. Jag har ju ganska stort behov av att ha mitt utrymme...usch...nu slutar jag tänka på det här :S allt ändras ändå sen...det går inte att bestämma sånt här i förväg.

Nu tappade jag lusten att skriva :P

Hejdå

Inga kommentarer:

 
Web Analytics