lördag 19 november 2011

Heej :D

Underbar morgon :D solen skiner och vädret påminner om vår!

Jag vaknade såklart 8.30 men lyckades somna om till 9.30. Oftast så beror det på att blodsockret sjunker och jag brukar bara skita i det o sova vidare men sen när jag väl vaknar...eller skall vi säga masar mig ur sängen är jag helt krossad och det tar timmar att komma igång (när jag är ledig).

Men igår kom jag på att jag behöver nog ett litet mellis när jag sover för att jag inte skall vara så förstörd när jag går upp så jag gjorde en macka och la i en påse på nattduksbordet. Det sista jag ville ha när jag vaknade 1a gången var en macka :P men jag pinade i mig hälften och mådde prima när jag vaknade en timme senare. Då vet jag hur jag skall göra med framtida sovmorgnar ;P

Jag och harpan är kompisar igen :P fast jag undviker alltför mycket kontakt med honom tills jag ser resultat av det där medlet men vi gosas under lite mer kontrollerade former vilket han nog tycker är skönare än när jag spelar amerikansk fotboll i gosning med honom som jag brukar :P

Sen gick vi på en skön liten promenad och hälsade på hos mamma...fast bara i dörren. Hon blev jätteglad att jag kom självmant :P men det är liksom roligare om hon inte jagar mig...då VILL jag ju hälsa på henne.

Nu har vi kommit hem igen och sitter o kollar lite VBÅ innan jag skall duscha och åka på Lale-partaj i Älvsjö.

Så jag lämnar er nu med dagens visdomsord: fis inte när du har lång vinterjacka på dig :S

Inga kommentarer:

 
Web Analytics