måndag 28 november 2011

Snart slut...

..på den här måndagen.

Jag sov INTE ETT SKIT inatt, men jag var inte riktigt vaken heller. ASSTÖRIGT!!! FAST jag tog en fakking insomningstablett!! MORRR!!

Jag vete fan vad som hände men när jag "vaknade" imorse var jag död.

Vi hade en försäljare på besök imorse somjag verkligen tycker är trevlig att ha påbesök men jag orkade knappt hålla ögonen öppna...jag satt och pratade iphone appar så att jag tror Assayesh ville slå mig i huvudet men jag orkade inte tänka på annat ;P

Sen drack jag typ 2liter kaffe och efter det funkade dagen ganska bra. Vi hade en bra dag idag. Jag tycker väldigt mycket om min personal!

Vet ni vad...jag orkar inte fokusera...är helt körd. Varmt bad och sen bingen. Eller bara bingen kanske....mmmmmm nä varmt baaaaaad jaa :)
Så jag ger upp nu va.

Alla mina favoritringar i guld har blivit förstora....det är lite störigt va.

Anledningen till att jag skriver va hela tiden är den HÄR
Vilken kille...jag tror jag är tjääär!
Skriver förhoppningsvis imorrn. Kram och sånt va

Inga kommentarer:

 
Web Analytics