tisdag 1 november 2011

Idag...

...har det varit en äkta skitdag! ÄKTA!!!

Jag har inte tillräckligt med personal för kundflödet pga av omständigheter ingen kan rå för. Speciella kunder blir kinkiga fast man är artig och ärlig och förklarar. Iof så är ju alla andra 99% förstående och sammarbetsvilliga...men det är den där procenten man inte är på humör för när allt redan går som ett bukras.

Imorgon kommer bli likadant.

Jag klagar inte för det ökar..kundtrycket ökar och jag är jätteglad för vi kämpar HÅRT för att göra alla så nöjda vi bara kan. Såklart kan man inte alltid lyckas och man kan bara hoppas att dom som inte är nöjda kommer tillbaka och säger det så man kan åtgärda det så dom BLIR nöjda.
Tyvärr är det ju inte alltid folk gör det även om vi gärna hoppas det.

Men jag vill att det skall vara fullbemannat NU.

Jag vill latt försäljarna skall göra sitt jävla fittjobb RÄTT och sköta vad dom lovar och att saker bara funkar!!

Jag är så jääävla trött på allt just nu.

Ge mig fakking nånting att se fram emot!!!

Allt är jobb och mat. Jag orkar inte träna, orkar inte äta..bröd och ägg är min stapelföda...jag dricker inte vatten...jag ORKAR INTE HÅLLA PÅ!!!!!

Vad är det för fakking datum det måste va ägglossning på gång eller nåt jag vill typ strypa någon.

Jag vill se fram emot en helg av avslappnat umgänge med en pojkvän...nån man inte måste träffa jämt...bara hänga...se FRAM EMOT DET!!!

äe..jag uppnår inget här idag :P

herrå

Inga kommentarer:

 
Web Analytics