söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans dag...

Hoppas jag får hem MITT lilla hjärta då så jag kan få puss på någon iaf :)
Har inget hört från djursjukhuset...dom har telefontid när man får ringa och ta reda på hur ens djur mår...stön vem orkar vänta till 14.00 nästa dag om ens älskling sprutar blod ur två kroppsöppningar? Men å andra sidan så skulel dom ringa om det hade försämrats...det lovade dom.

Det var jätte(!!)konstigt att sova utan Harrys lilla trygga varma kroppshydda mot mitt ben i natt. Hoppas han får komma hem i dag.

Jag passade på att städa hemma iaf medan han är borta...någon nytta skall man väl ha av att pröjsa typ 3000 kronor för ett besök på djurakuten en lördagkväll :P

Moppa med Harry som jagar och attackdyker mot moppen var annan minut är något jag gärna skippar..så nu lyser golven och moppen är fortfarande intakt. Ända sen han var 20 cm lång har han varit sjukligt faschinerad av moppar, sopborstar etc. Dom är små monster som måste tillintetgöras genom fasansfulla cavalierattacker. Man kan morra ihjäl den stackars moppen, bita den i halspulsådern eller bryta nacken på den genom att ruska den våldsamt. Det är tur att Harry finns annars skulle kanske moppen ta över här hemma :P fyfasen vad rent vi skulle ha det.
Vågar iaf inte lägga tillbaka mattorna innan jag vet om kräk-och bajsmaskinen har avstannat sin verksamhet.

Vädret är underbart i dag. Man skulle ut o åka båge nästan. Tänk om man hade en offroadare...fan vad nice. Får ta en promenad med min mor.

Imorrn tänker jag gå till gymmet. Skall kränga av mig den här feta kroppsdräkten jag har accumulerat...känns som en såndär sumodräkt man kan få prova på.

Undrar om jag kommer få till ett liv nångång?
Känns som jag kommer sitta här med mormor och mamma resten av min existens. Barn och kille och hus känns ju förfan ljusår bort men jag vill ju. Iaf hus och kille...det andra får visa sig när dom andra två visar sig om dom funkar. Har inget despo behov av att förmera mig än..tycker att det finns för mycket av mig som det är :P

Nu skall jag få smaka på resterna av mammas fest igår.

Pis out

Inga kommentarer:

 
Web Analytics