söndag 28 februari 2010

Jag hade rätt :P

Man kan inte lura the Bitterfitter :P

Det var kryssning med Viking's Cinderella. Dom hade bokat en fin A-hytt med fönster och middagsbuffé. Och sen hade dom en till överraskning åt mig...dom hade bokat in en 50 minuters behandling på Kerstin Florian Spa't på båten. Aromatherapy scrub med ansiktsmassage. Aaaahh...underbart (förutom oljan men jag klagar INTE).

Gulligare och mer omtänksamma människor får man ju leta efter. Nu är jag så trött aoch har sån jävulusisk magkatarr att jag inte orkar skriva allt men jag kan berätta imorrn.
Tyckte det var en kul grej att ta en tequila i natt fast jag visste att min mage varit sönderstressad på sistonet...
Vi kan säga såhär....det brände i munnen...brände i halsen...kurrade hela vägen i tarmen och två minuter senare blev det "watch-out-distaster-about-to-strike-comeing-through"-sprint till damrummet för att "pudra min...näsa". Helst sjukt...kände varenda rörelse inom mig när jag tog den shoten...det sög ihop hela magen.

Nästa gång häller jag ner ren kalk INNAN jag tar en tequila. ayayyyyyyyyy amigo.

Puss på magmunnen

Inga kommentarer:

 
Web Analytics