lördag 13 februari 2010

Min vovve...

är suuuuuk :(
Han började kräkas blod och bajsa rinnande blod nu ikväll :( så det blev ilfart till Ultuna. Dom tog in honom för observation. Så passade dom på att leverera knäcken på mig..han har blåsljud på hjärtat också :( 2 år gammal :(:(
Inga valpar på honom alltså..och antagligen ett mycket kortare liv :(

:'(

Ringde pappa och berättade...han började gråta...eller...jag hörde att han fick tårar i ögonen ( jag vet hur han låter då...på rösten)...han AVGUDAR min hund. När Harry skulle operera halsmandlarna så satt pappa på jobbet i ett mörkt kök, helt orörlig, och tittade ut genom fönstet med tårfyllda ögon, i 2 timmar.

Jag skulle korrigera något Harry gjorde en gång och röt till lite varpå pappa röt till lite mer och meddelade att jag skulle ta det lugnt som fan med den där hunden för han "elskar den mer en jag elskar dig föshtår do?" (och jag är hans gulleflicka). Har aldrig sett varken en kurd eller arab älska en hund så mycket :P hans polare garvar åt honom när han struttar runt med Harry på stan och gladerligen plockar upp vad Harry droppar bakom sig :P

Nu passar ju Harry in i min mindre friska familj...både han, mormor och pappa har hjärtsjukdommar. Great. Kanske man kan få budgetpris på Apoteket då...det är ju människopreparat man använder :P
-"tjenna fan...jag skall ha 2kg Trombyl den här månaden"...kanske går på högkostnadskortet. Man kanske kan få ett mongohögkostnadskort för dysfunktionell genetik i familjen. Ikea har ju Family kort.

Pappa har ringt och kollat om vi kan åpka och hälsa på Harry på sjukhuset imorrn heheheh...han är så söt. Skall vi åka dit o sitta vid hans bur och glo på honom och peta in vindruvor då eller? Hunden kommer ju löpa amok :P
Jag sade att han får följa med när jag skall hämta honom ist...då blev han lugnare :)
Lilla baba <3

Jag får se det positivt...nu kan jag sova ut i morrn iaf :P...fast hur skall jag somna utan min lilla gubbe som sover mot mitt ben..och sen min rygg och sen tvärs över mitt ansikte?? Nej fy...det blir nog drogsömn i natt. Saknar redan mitt lilla monster.

Puss och kram och tack ni som läser...det är fler än jag tror..det får jag bekräftat varje dag. Men det är rätt personer som läser...det är er som jag älskar..mina VÄNNER. Känn dig träffad!!
Puss

7 kommentarer:

Anonym sa...

det är en hemsida,man lägger till en blogg i sin lista så ser man hur många inlägg som man inte har läst :)

/ sabina

Karin sa...

Lilla Hajjjyyyyyy <3 Va trist att höra :( Hoppas han får komma hem snart och sova med matte!

Anonym sa...

Stackars lilla han, och stackars du!
Pussa på han, massor!!!!!!
Krya på sig...Kram

Barbabitch sa...

Usch.......stora tårar trillar nerför mina kinder när jag läser detta.......stackars Shirin....det va inte detta du behövde just nu direkt......
vad var det mer för felpå magen då??
PUsssssss

Anonym sa...

jag har inte kunnat tagit kort på naglarna för jag tog bort dom för jag gjorde mig illa:P<33

// pussar kramar emelie(K)<3

Anonym sa...

oj jag är lesen för harry :( pussa honnom från mig bby ses snart (K)<33

/emelie :'(<333333333333

Anonym sa...

Hej vännen, med all kärlek Harry får av dig och pappa är nog snart piggare, Hoppas det!
Kram B

 
Web Analytics