fredag 19 februari 2010

Träääänat!!

Jajjemän:)
Nu är vi uppe i 20 min på x-trainern och 20 på motionscykeln och det är mer av uttråkan jag slutar än utmattning.
Situps har vävts in i rutinen. Riktigt najs var det idag.

Annars...jo jag har fuckat upp inventeringen :P som skulle vart inne vid årsskiftet...fick panikräkna ihop det nu ikväll och var precis redo att maila det när jag insåg att jag räknat heeelt fel (jag är så lättdistraherad). Så det var bara att börja om..mamma kom förbi och hjälpte mig att skriva om det...när jag mailade iväg första delen såg mailet helt konstigt ut *GULP* revisorn kommer nog bygga en voododocka åt mig när hon ser det :S

Nu är jag så hungrig att jag skulle kunna äta en häst...en snel hest. :P

Jag har redan börjat frysa som en idiot av det lilla jag gått ner. När jag väger...ingenting komme rjag gå runt i täckbyxor och såndär gåsjacka (pimpiiin). Mina händer är som istappar...högt blodtryck och fetma gjorde så dom var varma jämt förr :P

Massa skitsnack och ingen verkstad...åter tillbaka till inventeringsrapporten zzzz

Önskar jag hade sportlov nästa vecka :) då skulle jag åka till kusinerna i norr och lära mig snowboard. Det vore kul.
Men men snart sticker jag till Istanbul med morsan...det är inte helt fel det heller...jag har för mig att dom har ett Sephora där....*flämt*

Just ja...inventeringen...

Puss på revbenen

;)

Inga kommentarer:

 
Web Analytics