onsdag 3 februari 2010

turboinlägg...

jag pallar inte skriva..mår illa fryser och vill hem...huuu vill inte bli sjuk. Men vad jag skulle säga var att jag äntligen har gymmat! Inte mycket..men man måste liksom komma över tröskeln iaf...så funkar jag ivf. Hoppas det håller i sig lika bra som det andra.
Jag har så höga krav på mig själv med godiset att jag drömmer på nätterna att jag har stoppat in något i munnen av rutin och ren vana...så får jag panik i drömmen för att jag har svikit mitt löfte till mig själv..och springer runt o försöker spotta ut det. Snacka om pippad i huvudet!

Fy faan...jag känner mig ruggigare än en rugguggla...burr.
Håll tummarna att jag slipper bli magsjuk...hatart!

2 kommentarer:

Karin sa...

Jag har varit med om exakt samma sak fast gällande cigaretter!!! Har vaknat svettig av sådana drömmar. Men det har gått över och det kommer godisdrömmarna för dig oxå göra! Du grejjar det!!! Du e superduktig!! Krya på dig!!!

emelie sa...

stackare :(<33

 
Web Analytics