lördag 13 februari 2010

Sjukt uttråkad

Idag är det NOLL att göra på salongen. Dagen går långsammare än sirap rinner i minusgrader. zzzz.

Men goda nyheter är att även om vågen inte visar mycket resultat så har jag minskat 4-5 cm i midjan. Mycket bra.
Egentligen är det bara av rastlöshet som jag vill äta godsaker. När allt är tråkigt och dött kunde man iallafall trösta sig med ett mysigt cafébesök eller en kopp tea och något gott till. Så visst var det en form av tröstätande.

Igår bakade jag pajer til mor som skall ha middagsgäster ikväll. Jag borde starta en cateringfirma åt henne ;) sist fick jag också laga hennes festmat. Nu gjorde jag det iof ganska lätt för mig och tillverkade pajer. Jäkligt goda tror jag dom blev om man får dömma efter kaloriinnehåll :P och doft. Heheh. Köttfärs med mycket hemlig kryddning och en med fetaost och en asagod bönröra till det. Hoppas gästerna gillar dom.
I sann blogganda borde jag naturligtvis ha plåtat pajerna men det glömde jag :P

Nu är det 20 minuter kvar tills min kund kommer...hon är jättesöt så det skall bli kul. Gammal kompis från dagis/ skolan.
Nu tråkar jag ut mig själv med den här bloggen. Ha det bra..

Piiiis

Inga kommentarer:

 
Web Analytics