måndag 22 februari 2010

Hunden är på sjukhuset igen..

En natt av kräkningar och bajsningar var 3e timme.

Det vore inte så farligt om han inte redan hade fastat fram och tillbaka de senaste 3 dagarna och vägrat dricka vatten under den tiden.
Dom tyckte inte att han verkade sjuk men hemma ligger han ju nästan i koma. Det är klart att det är mycket att titta och lukta på ute på Ultuna.

Jag är så trött att jag inte vet vad jag heter. Jag är oduschad och har hundhår överallt...och kund om 45 minuter.

Tydligen skall dom nu undersöka honom för att se om det kan ha med hans eosinofila plack att göra (hans halssjukdom). Elelr om det är magsår...eller en massa annat. Hon nämnde ultraljud...
Min lilla vovve...att du skall ha det så jobbigt.

Nu måste jag få bort håren på mina kläder...vem hällde grus i mina ögon och cement i huvet?

Puss

Inga kommentarer:

 
Web Analytics