onsdag 17 februari 2010

Freshhhhhhhhhhhhhhh

Jag har varit på gymmet och tränat mitt första styrkepass (och kombinerat kondition, frivilligt, fast det var min vilodag idag) och jag unnade mig att basta och duscha där ist för att kuta hem som jag annars brukar göra. Det var skönt.

Sedan kom jag till jobbet och fick en ansiktsbehandling av min fina hudterapeut...hon tyckte chefen behövde en uppstramning så jag fick Pyrodruvsyra (tror jag det heter) som penslades på och fick verka. Nu känns det rejält uppstramat och fint (jag känner mig som LaToya Jackson hähä). Jag har faktiskt aldrig fått en ansiktsbehandling förut, det var skönt...I can get used to this shit!

Våra nya produkter är underbara. Synchroline, medicinsk hudvård som verkligen gör skillnad och N är så kunnig och har jobbat med den här serien länge.
När jag ringde och berättade att det var hon som jobbade hos oss nu, blev dom överlyckliga på Synchroline för hon sålde så bra åt dom förut. Då blev JAG glad! :) man säljer inte bra om man inte kan sina produkter..så jag är mycket glad att hon är hos oss.

Nu antar jag att jag skall jobba...zzzzznark. På sista tiden har jag ingen drive...vill hem NU ;) och sitta i soffan och titta Våra Bästa År. Fan vad jag slappnar av när jag tittar på det. Det är så hjärnlöst och totaloengagerande för min hjärna :)

Puss sålänge

Inga kommentarer:

 
Web Analytics