söndag 7 februari 2010

Mmmm...

...jag sov gott i natt :D utan insomningstablett :P
Jag tror jag är uppe i varv så länge på vardagarna att jag inte blir tillräckligt lugn innan jag går och lägger mig. På helgerna har jag aldrig problem med sömnen..eller väldigt sällan.

Nu sitter jag med blossande kinder efter en lite längre och raskare prommis än vanligt med hunden och äter frukost. Skön långsam söndagsfrukost. Solen vräker ner ute och det är så skönt...man får sommarvibbar nästan :) men jag måste säga att jag älskat varenda minut av den här vintern. Det har inte varit en sånhär klockren sedan jag var en liten knodd och Gudarna skall veta att det var ett bra tag sen ;)

Mamma vill att jag skall åka skidor med henne men jag har inget ställ jag kommer i och känner liksom att jag vill ta det nästa vinter när jag är smalare och kommer i utrustningen. Annars älskar jag att åka skidor :D
Men jag och hunden kan ju kuta bredvid i snön ;) lilla mamma <3 snart fyller hon 60. Pyret!

Hon och jag skall till Istanbul i mars det skall bli jättekul. Bara vi två :)

Igår var jag hos mina älsklingar U&U (barbabitch och hennes gube). Dom är fan dom bästa vännerna man kan ha. Jag kände mig skitnere och ville helst inte bli sedd bland folk igår men U messade och messade tills jag blev på bra humör och sen åkte jag dit och åt mat och tittade på melodifestivalen.
Vilket skämt den var :P Jag hade höga förhoppningar på metalbandet...men hah...vaddå metal...och varför var hela bandet på typ 5 pers på scenen när dte var 2 (!) som gjorde ngt...dom andra bara var där. PATETISKT! Låten var som ett enda långt intro...jag tänkte hela tiden..nu kommer det igång..nu brakardet loss...men näe...då tog låtjäveln slut :O

Även om det bär emot lite så måste jag säg att Olas låt var bra schlagermaterial. Och Salem Al Fakir var söt på sitt lillpojke sätt men hade en jäkligt repetetiv låt.

Hur som helst...så älskar jag den familjen <3 puss på er och tack för att jag får vara er vän!

Nu skall jag läsa min bok en stund...damn james Patterson han är beroende framkallande. Sen skall jag BLITZA min lägenhet. All skit skall bort bort bort...sen skall jag duscha och gå på stan :D har intresseklubben antecknat allt? :P

LÅT STÅ! :P

1 kommentar:

Barbabitch sa...

Det är vi som ska tacka för att du väljer att vara med os en lördag kväll!
Puss

 
Web Analytics