söndag 18 december 2011

blöh

Imorse fick jag föraningar om analkande indianer. Blev lättad för som sagt så hatar jag att gå runt o vänta på det.

Mamma ringde och berättade att Lasse Bengtsson skulle ha ett föredrag på stadsbibblan om Afghanistan. Jag har massa fördommar om det landet så jag tänkte det vore intressant att gå o lyssna och man har ju sett den karln på TV i alla år som reporter.

Så jag gav det en chans och gick dit. Det VAR intressant. Men eftersom jag var sen fick jag stå...i en och en halv timme :P

Sen kom mamma hem till mig på en kopp te och vi började prata om saker och jag lackade ur på henne över något hon konstant gör och på sista tiden har det stört mig.
Hon lyssnar inte på vad jag vill säga om det inte är något som hon tycker är intressant. TVn går alltid först om den är på. etc iaf så slutade det med att jag vrålade på henne och sen satt jag o tjöt som en 3 åring som satt och hulkade: dumma dej!!

Sen fick jag skuldkänslor att jag lackade ur för hon TOG kritiken och blev inte arg som jag hade förväntat mig...då grät jag lite mer. SEn skulle jag till Jeanette och hade en påse kakor till mormor i sätet. Då tyckte Harry att det var läge att hoppa runt på påsen i en liten kosack-dans. Jag försökte putta ner honom men han stretade emot i panik och krossade kakorna ännu mer. Då blev jag så arg att jag slet ner honom så han ylade och jag vrålade så snöflingorna blev räödda och singlade uppåt ist.

Sen fick jag skuldkänslor för det också.

Åkte till Jeanette och micke men kände mig bara nere och gråtig...men jag vet iaf att det är mens på G för det är inte realistiskt att reagera såhär annars.

Jag vill inte finnas idag :P men inte på det "jag vill dö" sättet jag kunde känna förut utan mer på: jag vill bara sova.

Skall träna imorrn skall bli skönt. Snart mår jag normalare igen :P hate emotional overload!!

Kram

Inga kommentarer:

 
Web Analytics