fredag 23 december 2011

Hejje

Min dator är fortfarande kaputt så jag kan inte ta hem den lika ofta och blogga....måste köpa en hemmadator helt enkelt :/

Mitt lilla lilla munsår bestämde sig i natt för att utöka sig till en redig pizza så nu ser jag JÄTTESNYGG ut!!

Jag åt lite av min riskola (puffat ris med chokladkola courtesy av Linda <3) som verkar vara lite farlig när man opererat magsäcken...för mycket vitt socker. Jag klarar mycket mer av tex Rocky Road men såfort jag tar riskola får jag hjärtflimmer :P undrar vad som skulle hända om jag åt Rice crispies....vågar inte ens tänka på det :P
Nog om det!

Å hum min sång är dum....jag kan inte fokusera nog att blogga...förlåt. Återkommer senare. Jag har lovat Elina att skriva lite barndomsminnen för hon tycker det är roligt!
Får fila på det senare ;)

Puss på munsåret

Inga kommentarer:

 
Web Analytics