onsdag 14 december 2011

Dolda kameran?

Jag tror dom filmade i duschrummet på gymmet imorse.

MIN dusch var occuperad så jag fick använda det äldre duschrummet till min besvikelse. Först fanns det ingen hylla att sätta necessären på/ hänga handduken och sen när jag gick in i duschen så råkade jag snegla åt rörelsedetektorn på duschen...jag svär jag TITTADE bara på den och den satte igång med sånt jävla ös att jag hoppade en halv meter och sen saknades själva munstycket/ strilen så det var som en jävla vattenkanon/galen kobra som slingrade sig och blötte ner allt jag hade bredvid på en liten blöt pall.

Jag beslöt mig för att inte använda den duschen utan gick över till den mittemot. Den här gången ignorerade jag "on-knappen" totalt och ändå gick fanskapet igång såfort jag gick in...den skall ju börja när man sätter handen typ 2 cm ifrån.

Jag tycker om duschar med tryck i. Fjussigt vattentryck är det värsta jag vet...det är som att hälsa på en rysk eller kinesisk brutta...ett svagt litet handtryck som påminner om en död fisk som var undernärd innan den dog.

Den här duschen var dock det galnaste jag upplevt. Det var någon som hade kopplat på en vattenkanon till handstycket. Jag tror Adam Alöasing satt bakom en skärm som såg ut som en kaklad vägg och asgarvade för det gjorde ont i huden för trycket var så högt. Jag fick hålla munstycket på en hel arms avstånd för att jag inte skulle få sprickor i skallen :P

Det var fan så att jag försökte studsa vattenstrålen mot väggen mittemot för att slippa direkt impact...det funkade sådär.
Nu vet jag hur byggnader som brinner känner sig. Det gör ju ont fan :P

Jag stog och undrade hur dom skulle retuschera min kropp om det var dolda kameran och sen kom jag på att dom får skrota klippet helt och hållet....TROTS mina utomordentligt fina miner jag gjorde i båda duschhytterna :P

Nu kan inte jag fortsätta för jag skall iväg till Thuns en sväng med mamma men jag kommer sen.

Kjama

1 kommentar:

Anonym sa...

Önskar rapport från Thuns tack, så jag vet om det är värt en tripp dit på söndag :)
KJAMEN Bolel

 
Web Analytics