torsdag 29 december 2011

Skinkinlägget...

Asså...

Det var ju inte så att min värld gick under :P jag har fått lite försiktiga frågor kring hur livet har varit "efter skinkupplevelsen" :P

Jag tog hem en egen bit och griljerade skiten ur den och njuter en liten munsbit varje dag (och får impulser att ringa mamma och berätta hur GOTT det är varje gång).
Men mest var det nog att jag blev besviken att hon inte ville göra något som jag uppskattar så mycket och dessutom sätta sig på tvären för ATT jag uppskattar det så mycket.

Vet jag att någon gillar något så går jag den extra biten varje gång för att göra det...speciellt om det är en pytteliten detalj. Jag förväntar mig inte tat alla gör så tillbaka men min mamma och på julafton...det är lite minimum på vad man FÅR förvänta sig faktiskt. Så DET SÅ :P

Jag känner hur bloggtorkan har gripit tag om min hjärna....öhm...där dom flesta andra har en hjärna då....

Ämnesbyte...

Pappa har plötsligt bestämt att han skall skriva testamente...undrar varför. Jag har pratat om att han måste det i säkert 10 år..undrar vad som fick poletten att trilla ner nu?
Han sade: "do har rett...do jobbar som do sejjer "ashlett av dig" och do moste inte forlora om något hender mig"
WoooooW. Fast jag väntar nog med att ta ut nånslags reaktion tills han har varit och fixat det.

Over and out!

Inga kommentarer:

 
Web Analytics