tisdag 6 december 2011

Hejsan :)

Inatt sov jag KASST!!!

Jag hade hjärtklappning varje gång jag vaknade. Det är störigt, vet inte om jag drömde mardrömmar eller vad det var.

Min kropp är på hyperalert...jag råkade lyssna på en spellista som en kille jag alltid gillat väldigt mycket, hade satt ihop. Inte Jonas för en gångsskull :P (jag vet...chocken är total...sluta gapa nu och läs vidare :P)

Det väckte en del små känslor och sånt... Jättefjantigt för inget har någonsin hänt mellan oss men det har alltid funnits en energi där som man inte kan sätta fingret på.
Eller alltid och alltid...alltid sen vi träffades som vuxna iaf :P
Jag fick vara hans vän en kort liten tid när han behövde det för han kärring hade gjort honom mycket illa och han hade så svårt att förstå och acceptera och framför allt att prata om det (det är inte hans starkaste sida att prata)...innan omständigheter satte stopp för det. Just då var det nog lika bra. Men han gjorde ett avtryck som inte går bort. Det var många år sen nu.

Vad är en bal på slottet :P

Honom skulle jag kunna bli hals över huvud totalt vrålkär i...vad underbart det vore.

MEN FAAAN!!! Musik och film är inte bra. Det lockar fram en massa känslor som jag lyckas hålla under kontroll JÄTTEBRA annars :P

Jag har ju typ slutat titta på romantik, sorgliga saker etc och bytt det mot hysterisk humor och brutal action och skräck för allt annat är för jävla jobbigt. Jag pallar inte tråna eller få kåtslag mer.

Jag är fan UNG (alla ni snorisar som läser håller käft :P jag är YNGRE än era mammor iaf :P) FÖR ung för att leva i celibat och utan kyssar och kramar. Det är inte ens roligt längre. Nu är det 3 år sen i vår. Det håller inte längre :O

Infogar här att Elinas kycklinggryta som hon just serverade mig (från sin lunchlåda stackarn) var så jävla god att jag kanske kan leva utan kärlek ett litet tag till bara för jag fick äta den....

Jag ville fan stänga salongen och sitta ostörd och äta den i 3 timmar (och ha tillbaka min magsäck).
Tänk krämig pestosås på grädde och creme fraiche, saftiga kycklingbitar, lite lök och liiite vitlök med några körsbärstomater utspridda här och där, som stått och gosat i ugnen (inte i 5 dagar utan nån TIMME bara :P, serverat med ris.

Nä det kommer inte till sin fulla rätt i text. Det var ren italiensk matporr. "tänk att du alltid måste relatera allt till sex" (mamma...åt allt jag säger) :P men det är liksom ett bra sätt att beskriva det på. Om ögonen rullar bak i huvudet och man håller andan för man är rädd att det skall försvinna annars och man vill stanna tiden i just det ögonblicket...vad gör man då?

Jag vet vad jag gjort när jag känner så iaf :P och inte fan är det att jobba på min kolonilott :P
........sen har vi kanske ett fåtal maträtter då som framkallat samma känsla. Ena är Aroz al horno (ris i ugn) i Spanien där vi hade hus förut, det andra är den långtillagade fläskrullen på Jay-Fu Am-asian steakhouse och sen detta (okejdå...mormors lammstek och porterstek).

Du fattar inte vilken rätt du skapat Elina. Den är right up there in culinary heaven ;) YUUUUUM!! Och tack...jag hade NOLL lust att äta min egna lunchlåda idag :) (innan nån tror att jag tog hela hennes så skall jag tillägga att hon hade mycket med sig tydligen så hon KUNDE avvara lite åt mig).

Nu svammlar jag rätt mycket här va. Så jag kanske skall korta ner mig lite va.

Kram och sånt!

Inga kommentarer:

 
Web Analytics