lördag 3 december 2011

Träningsvärk

Jisses vad tant har ont i armarna ikväll...

Jag och Elina knatade ÄNTLIGEN till gymmet igår morse. Sweeet!! Eller sweat kanske jag skall skriva :P men det var både skönt och kul. Vi skrattade så vi fick ont i magmusklerna...sen stretchade vi och gick hem....

Nääää....vi tränade faktiskt 10 min kondis zzzz och sen körde vi överkropp. Av den enkla anledningen orkar jag inte hålla mina armar uppe högt nog att skriva så det kanske blir lite fel här och där.

Nu kom jag just hem från ett event som vi ställde upp på. Vi blev tillfrågade om vi ville vara med och styla hår, sälja produkter etc. Vi hade tagit med oss massvis med fina saker och skänkte massa produkter till alla goodybags som alla tjejer fick...men jag skulle nog säga att eventet blev lite av en flopp. Tyvärr. Det var inte så genomtänkt som dom hade hoppats tyvärr. Men vi fick lite exponering och träffade kompisar från andra salonger så det var kul. Det var ett bord från en sexshop som hade dildos överallt och chokladkroppsfärg...den var god (färgen alltså).

Eventet var på en nattklubb och tanten hade slängt ut dildosarna på alla små drinkbord (som är glasskivor som är belysta underfrån) för att folk skulle kunna gå runt o titta och klämma etc...det såg helt bisarrt ut med en massa upplysta snoppar på alla bord haha.....reminds me of a dream i had...this one time, in bandcamp haha...hahaha nä jag ba skojar ;)

Shiiiet nu har jag ont i mina triceps och John Blund har kastat ögera fulla med grus på mig...

Imorrn kommer tjejerna och gör julgodis. Jag har köpt grejjer för nästan 1000 spänn...hoppas dom har inspirationen nurå...äääh men faaan nån spyr utanför mitt hus och det låter asvidrigt...ni vet hur jag är...*hulllk*.....näääää men sluuuta nu.....fyfaan. Man hör hur han tar i från blindtarmen för att få upp vodkan. Äcklo.

Nu när vi kom hem så var jag o harpan påväg upp ur garaget när en mycket trevlig uniformsklädd PILOT steg in i hissen och blev lite kär i Harry...jag blev helt generad och tittade ner i golvet och mumlade som en 14-åring medan han betraktade oss...han var väldigt social och intresserad för att vara så snygg.
När vi hoppade av på vår våning så följde han oss nästan ut och då blev jag ännu mer generad. Vem äääääär han? Jag har aldrig sett honom förut. Mjaaaaau!

Nä nu måste jag sova så jag orkar gå upp och städa innan alla brudar kommer.

Puss och godnatt

Inga kommentarer:

 
Web Analytics