onsdag 7 december 2011

Roligt sammanträffande :P

Vad är oddsen att detta sker?

En kompis logga är DQ och det första jag sade när jag hörde det var: vet du att din logga blir DICK om man läser den som det uttalas? och sen skrattade jag så jag började hosta.

Igår när jag tittade på säsong 6 av Dexter så sitter hans syrra Deborah och velar om hon skall gifta sig med Joseph Quinn som är hennes kollega. Dexter som inte gillar karln påpekar iskallt att om hon gifter sig med honom kommer hennes initialer när man läser dom fonetiskt bli DICK.....hahahahahaha. Jag var före Dexter :D Ruligt :P

Idag har jag träningsvärk i magen :D jag kan hantera att ha det i magen...det jag hade i armarna var dock överjävligt. Vi ökade både konditionen OCH styrkan igår och det känns helt okej idag. Vi vill träna mer men lägger band på oss så vi inte ballar ur och sen tröttnar. Jag har ist börjat ta långpromenader med den lilla bruna hunden på kvällen när jag kommer hem, innan jag äter middag. Det resulterar ju tyvärr i att det blir väldigt sen middag. Igår blev det väl vid 21.15 och då åt jag en macka...tyvärr en dubbelmacka och sen höll jag på att dö för det var för mycket :P

Jag lyssnade på asbra musik på promenaden och FLÖG fram. Gick till Ekeby och runt och sen utmed Luthagsesplanaden hem. Hälsade på lillebror och mormor på vägen men bara snabba pussar i dörren för jag ville inte stanna för då skulle jag dö av trötthet.

Det började snöa när jag var ute och det var ganska fint men satkallt om kinderna :O

Nu sitter mina smaljeans förstort IGEN...jag trodde verkligen inte att dom här skulle bli förstora för dom var TAJTA satan när jag köpte dom och då hade jag ändå gått ner iaf 20 kg. Men nu håller kroppen på att förändras igen. Det sker hela tiden föändringar :O

Jag är skiiiitnöjd med brösten nu...hoppas så innerligt att dom får vara som dom är. Asså...dom kunde ju vara lite piggare...jag är ju trots allt 32 :P men storleksmässigt så ligger dom schysst i BHn och det blir en fin klyfta utan att det blir som en massiv bergvägg av hoptryckt fläsk som det var när jag vägde 25kg mer.
Då hade jag aldrig urringat för det var vidrigt. Det enda jag kunde tänka på var Beulah Ballbreaker i Porky's...ni vet den där gamla läskiga gympalärarinnan :P
Nu kan jag äääntligen ha det (urringat) igen :D fast det är inte lika lätt som förr...måste hitta lite bra BHar. Men jag vill inte köpa mer kläder förän jag vet hur kroppen kommer betee sig.

Jag menar...jag köpte dom här jeansen för jag tänkte att nu har det gått ett år och jag kanske inte går ner mer (då ca 22kg)...men det gör jag ju tydligen hela tiden för nu har jag nästan gått ner 25kg och skillnaden på kroppen mellan 20 och 25 kg är bauta för mig. Problemet är att överkroppen kanske är en storlek 40/42 och underkroppen är 36/38...VARFÖR SKALL BYXOR INKOROPORERA BÅDE ÖVERKROPP OCH UNDERKROPP I SAMMA PLAGG???

Fast jag klagar inte :) nu har jag krympit ur alla mina fingerringar :P så jag kanske måste önska mig ett presentkort på en guldsmedsbutik så jag kan ändra storlekarna till mindre, i jul :P palla gå och knipa för att hålla kvar dom och vissa är ju favoriter som jag har fina minnen av. Brukar köpa ringar utomlands och då blir det ju minnen. Oftast Irland och Turkiet för dom har så fina tunna ringar. Jag gillar inte blaffiga saker.

Eller så smälter jag ner alla minnen :P och gör en fin armring...även kallat armband ;P Har alltid önskat mig en fin, gjuten guldarmring (får man skriva ihop 3 ord?).

Nä nu skall jag prata med Elina. Hon sitter och är irriterad på att någon på FB har snott hennes framtida dotters namn. Hon vill inte ha en till unge just nu men hon vill inte ha ett vanligt namn på sin unge. Hon får bosätta sig vid skatteverket och hindra alla som vill döpa sina ungar till just detta namnet ;P

Puss på er och döp för guds skull inte era döttrar till Sally...då blir det krig!!! ;)

Inga kommentarer:

 
Web Analytics