tisdag 7 juni 2011

Gooooooooood morgon :)

Jeanette det var skitroligt att du svarade på mitt inlägg för jag drömde typ om dig hela natten hihi.

Vi varsåklart hemma hos dig i vanlig ordning och Micke var där och av nån anledning så var nån av mina gamla klasskompisar där med...du var boendestöd åt honom för han hade snott innehållet i sin mammas barskåp :P hehehe...logik?

Ditt hår var en förskräcklig rosa färg så jag erbjöd mig att lägag i en 8CC för att du skulle få den där orangea som du älskar och du blev skiiitglad. Du hade tillochmed förberett och köpt handskar haha (det visade mig att det var bara en dröm hahahah).

Du skulle va här nu tycker jag för tydligen så saknar jag dig ;)

Idag skiner solen som fän och det börjar bli sådär tjockt varmt i luften som det brukar vara i Spanien. Hittills har vi haft friska vindar och riktigt skön luft.

Vi ligger vid poolen idag för lillkusins mage har gett upp så det kan va skönt att ligga nära tillhands :P jag om någon vet ju hur det känns.

Det bor irländare här på hotellet och jag blir så glad varje gång jag hör dom (man blir inte så glad av att SE dom för dom är blekfeta och orangea och ser ut som walking talking malingt melanom reklamer :P med chipspåsen i ena handen och ölburken i andra och hemska kläder :P). Precis som man kan peka ut svenskar i utlandet så kan man peka ut irländare och engelsmän DIREKT! Det är jättekul :P

Dom har alltid träningsoveraller och kritvita Reebok skor. Alltid!!! Sen indikerar deras frisyrer var dom kommer ifrån. Jag är ganska bra på att se vars folk är från varesig det är turkiet, england eller tyskland :P jag kan se skillnad på turkar och kurder och serber och bosnier...ibland har jag ju fel såklart ;) men jag är ganska picksäker ;) och jag generalierar ju aaaaaaaaaaaldrig :P

Nu har jag tutat i min lilal kusin en samarin så får vi se om vi måste ta till artilleriet med tabletter senare. Kraken.

Nathalie min lilla älskling...igår gick vi förbi något du hade diggat. Pannkaksstånd med nutella och banan. Anna envisades med att bjuda kusin som dock bara kunde peta lite på bananbitarna och lämnade det mesta kvar. Lite för mastigt för min smak men du hade äääälskat det :D

Snubben som gjorde pannkisarna var helt besatt. Jag tror han typ jobbade för spanska motsvarigheten till samhall och kanske inte kom ut så ofta :S men snygga pannkisar kunde han göra iaf :P

Vi träffade Sanna och hennes kille. Dom var så söta och goa. Dom var där med hennes killes familj som också var kaaaaaaanontrevliga <3 riktigt underbara människor. Sånna där sköna Örebro-människor. Farsan hade ju kunnat snurra runt ett fält på en gammal knattrig motorcross med resten av bunkerssnubbarna och sånna typer älskar jag.

Fan vad jag saknar Örebro.
Folk är mer down to earth där. Jag gillar det! Inga gracer liksom. Lite mer arbetarsamhälle än Muppsala där alla är så jävla akademiska. Jag känner mig mer hemma i det förstnämnda.

Nu skall jag ut i solen igen. Jag skall köpa mig en madrass och ligga och fläska i poolen. Poolen är sketdjup utan mellanlägen. Lite trist tycker jag för man bottnar ingenstans. Så man doppar sig, simmar något varv och sen går man upp. Jag är blötdjur. Gillar att vältra runt i vattnet ett bra tag...men jag får göra det i havet ist.

Puss på fisringen

1 kommentar:

Stor Arvid sa...

Koooooooooooooom Heeeeeeeeeeeeeem Micke saknar hustru 2

 
Web Analytics