söndag 5 juni 2011

Viva El Spania

Ohooooooooooohoy

Jag har tagit mig förbi alkolåset hähähä.

Igår kom vi fram till hällregn och åksa och tänkte...hmmmm.

Jag hade inte sovit ALLS natten innan vi for och Anna hade haft tenta dagen innan så vi gick och handlade till vår lilla aparetmento (anna handlade nödvändigheter som mat, alkohol och bröd och jag köpte läsk och godis (:P)...ovanligt :P

Sen lade vi oss på varsin soffa och sade att vi skulle ta en liten siesta, vid pass 16.00...................................

Vi vaknade 19 och siestade vidare och sen vaknade vi vid 23 och då gick vi och lade oss och sov för natten....vilka partyprissar :P

Idag vaknade vi vid 9 till strålande solsken och hurtade i oss lite frulle varpå vi lokaliserade stranden och knatade dit. Väl där solade vi och njöt (även om det molnade på emellanåt) och kom hem vid 16-tiden och tog en sangria vid poolen och jag blev apradar :P sen tog vi ett dopp i poolen som resulterade i att jag fick blodtrycksfall OCH kände mig asberusad och fick hänga i/på barnpoolen lite haha.

Jävla Sangria att va stark och jävla Bittertwitter att va klen :P men jag dricker ju nästan aldrig!
Den kostade ju ba 20 kr så jag trodde det skulle vara värsta snålsaften. Men det var nån jävla atombomb :P potentare än Dominiqs jävla Marinella fö fan :P

Nu har vi kommit "hem" och duschat och skall sova lite (och druckit vin IGEN :O...så jag är ÄNNU mer snurrig...jobbigt!!!).

Jag har massor mer att berätat men jag är för snurrig just nu.

Skall sova soffa lite zzzz siesta is the shit!!!

Pusssssssssss

Ps havsvattnet är som värsta Thailand...kristallklart!!!!

Inga kommentarer:

 
Web Analytics