måndag 13 juni 2011

Tjenafan

Jahapp...då var man på jobbet igen då.

Det kliar i öronen och känns konstigt i halsen. Jag kände det på mig. Äckliga jävla människor runt omkring mig på planet som satt och snörvlade, sniffade, hostade, nös och annat djävulskap hela resan hem.

Man KAN faktiskt vara förkyld utan att hela världen måste smittas runtomkring. Läs smittskydd 101 för faan.

Det satt nån utvecklingsstörd (?) brud bredvid mig och Anna som va täppt i näsan och det suckade hon över (genom sin täppta näsa) i alla 3½ timmar (var annan sekund) som det tog att åka hem.
Jag skall kasnke förtydliga att hon inte var utvecklingsstörd på RIKTIGT men hon var dampig så in i satan. Hon suckade över sin näsa så hela planet hörde och när det blev turbulens så skrek hon rakt ut som om hon tittade på Scream-filmen och började slå på sätet samtidigt och vråla könsord.

Så nu har jag små utvecklingsstörda baciller i mitt system :( jag som tyckte det var jobbigt nog att höra hennes jävla snorande i över 3 timmar :P


Nu sitter jag och Sabina och diskuterar hur jobbigt det är att äta knäckebröd när man har urringad tröja...det sticks nå jävulskt att få knäckesmulor i BHn. Så kul har vi.

Nu tänker jag sluta skriva för idag har jag inget att tillföra världen :P

/ Drama Mama

Inga kommentarer:

 
Web Analytics