onsdag 15 juni 2011

Utan anmärkning :D

Neej inte JAG....jag skulle aldrig gå igenom en besiktning :P

BIIILEN :P

Fan vad skönt! En mindre sak att tänka på. Fast jag måste köpa en ny cab...alltså taket. Men det är ingen brådska mannen :)

Idag är jag på bra humör. Livet är skönare när man är solbränd. Man struttar runt med lite mer fuck you i stegen på nåt vis. Som när man har solbrillor. Då kan inte folk se en. Man kan se alla men ingen ser en tillbaka...så känns det iaf :P

Jag försökt köra ifrån snuten i Örebro med solbrillor..tänkte att dom inte såg mig...mennnneeeee det gjorde dom såååaaattteee.....dom satte solbrillor på mitt körkort så att jag inte kunde se det på 2 månader :P

Jag har tråkigt...märks det?

Min praktikant berättade just att hon kommer från den kurdiska staden Batman...jag tyckte det var asballt...undrar om grannbyn heter Robin och det är mycket grottor där kring :P
Hon tyckte inte att det var ett roligt skämt och fattade inte förän jag uttalade det Bääättmään :P så nu sitter jag inne på mitt kontor så jag inte tråkar personalen med min humor.

Anna och jag gick runt en hel kväll på Mallis och drog: se upp för stången!! Vilken ståjåjåjång-skämt tills vi hade magknip och svårt att andas. Vi var väääldigt trötta då och det var väldigt roligt....för oss...dom andra svenska turisterna var nog mindre faschinerade av hur många varianter man kan komma på av det skämtet.

Mjaha...

Om jag slutar skriva här så måste jag göra papperarbete.....
Jag vet att jag tycker det är kul när jag väl kommer igång men tills dess......zzzz.

Fan nu kommer jag inte på något mer att skriva...inte ens DRAVVEL...så jag MÅSTE väl göra bokföring och papper då. Ååååååååh!

Tack och hej leverpastej

1 kommentar:

sabina sa...

du kan vara en puss på huvudet! <3

 
Web Analytics