måndag 27 juni 2011

Påppkårrn

Ingen cola light, inga bullar och inget godis...:O

Så jag köpte lite popcorn :P...dom är ju nästan...inte så onyttiga :P och man kan sitta o gnissla i sig en ganska stor mängd innan man kommer upp i ens 40 gram. Yey!

Ikväll kommer Emma. Vi skall kolla film men det blir väl mest babbel misstänker jag.
Det hade varit guld att springa ikväll...jag är lite sugen faktiskt.

Tjejerna har spelat Michael Jackson på REPEAT idag så jag kommer dansa moonwalk i sömnen i natt. Mickis skulle älskat det. Ett 9 timmar långt pass med MJ.
Dompi var just in o hälsade på. Mysigt att han kommer fast tjääringen inte är här.

Förövrigt saknar jag dig Mickis...så det gör ont!! Vem hade trott när du kom insvassandes på salongen för alla dom där åren sedan att du skulle bli en av mina bästa vänner? Lilla gulliga människa!!!

Samma med Dalle! Jag saknar er båda. Min favorittid i salongen......äh min favorit tid sen jag började jobba hos pappa var när Dalle just börjat här och vi 4 var som hårvärldens musketörer ;)
Jag hoppas ni spenderar kvalitetstid med era små yngel...det gör jag verkligen <3 men jag saaaaaaaaknar er närvaro. Att ni slåss om vem som skall ligga på min patient säng och babbla med mig när jag egentligen vill surfa facebook eller blogga och inte alls prata hahaha. Men det blir alltid dom bästa konversationerna vi har <3 Jag saknar er!

Nu skall jag gå hem snart. Tänker nog göra klart bokAVföringen först. Hatar den..på ett älskvärt sätt :P

Puss på gumpen

Inga kommentarer:

 
Web Analytics