måndag 6 juni 2011

Tjejerna latar sig för fulla muggar...

...eller var det MED fulla muggar kanske :P

Nu ligger vi i sängen och myser o har just kollat på Kill Bill...jag är den enda människan i världen som inte har sett den filmen ännu :) fast nu har jag det as of den sista timmen typ ;)

Anna har ett inneboende livsnjutar drag och ville pimpla Cava (spanskt bubbelvin) så vi firade nationaldagen med några klunkar bubbel och blågula dammsugare som jag tog med hemmifrån. Anna vägrade sjunga nationalsången men jag hade varit på haha :)

Så precis när jag hade återhämtat mig från sangrian så har vi alltså börjat om igen :P det är bedrövligt :P jag blir ju så trött och vill bara sova när jag dricker :P
Föredrar cola light vilken dag som helst. Nu dricker jag bara för jag är på semester och KAN dricka...störtlöjligt :P

Ikväll skall vi ut på byn igen. Rickard och Annelies dotter Sanna är här med några kompisar och vill träffas :) roligt att knattar vill träffa mig :P vi har väl bara setts typ 1 gång förut och då hade vi tunghäfta båda två ;P

Jag trodde inte jag hade blivit brun idag alls...så tog jag på mig en vit kofta och insåg att det blev en absurd färgskillnad mellan min hud och koftan :P

Nu skall jag fundera på vad jag skall klä mig i till kvällen :)

Saknar sune ;)

Kram

1 kommentar:

Stor Arvid sa...

DUMPAR INTE OFTA??? är det shirin som skriver det här???
Sluuuuuuuuuuta drick alkohol....:)
Äh drick för fan, jag är ju inte med...
Själv så har vi haft mellan 25 och 30 grader varmt nu i tre dagar och det bara fortsätter de närmaste dagarna så ni valde verkligen rätt vecka att åka så att ni fick lite sol hihihi...
Jaaaaaaaaa jag fattar att du åker för att få semester och inte bara solen...så...nu har jag sagt det så nu sparade jag dig 10 sekunder så du slapp skriva det.....

sist men inte minst....
VEM FAN ÄR SUNE???
Jag kallas Arvid inte Sune...:)

 
Web Analytics