onsdag 29 juni 2011

Mmmm

som i...whatever...

Jag har noll intresse alls...för något! Dra helvete. Det måste vara mensen som är på g.

Jag ville slå ALLA som gick framför mig på gågatan just. Ba safta till dom i bakhuvudet med handflatan så det blev en klatsch.

Jag försökte döva irritationen med lite choklad...vi får se hur det fungerar. Just nu är jag irriterad på att chokladen var för söt....

Solen är för varm också..och jobbet är för jobbigt. Luften är för luftig och det är fan skrikande ungar ÖVERALLT. Kan inte folk använda ppiller alt sätta munkorg på dom?

Sabina räddade min dag när hon gick till Clas Ohlsson (jag vet aldrig hur den jäveln stavar namnet...och ändå kollar jag upp det efter varje gång jag skrivit fel) och köpte en fläkt till mit arbetsrum som blev över mysiga 35 grader idag.

Nu kommer en kund också.

Inga kommentarer:

 
Web Analytics