söndag 19 juni 2011

Luuuuugn dag

Så lugn att jag klättrar på väggarna snart ;P borde gå o springa lite.

Min lilla hund ligger i koma bredvid mig. Jag kom på att om jag drog med hans korg nära där jag sitter så slipper jag avvärja att han hoppar upp i mitt knä var 5e sekund. Han vill bara vara nära och ligga skönt :P då får han göra det på golvet :P

Sitter o kollar forgetting Sarah marshall...även kallad dumpad på svenska. Skön film hehe. Den utspelar sig på Haiwaii......jag måste dit. Gud så vackert!

Oj nu kysser dom varandra och jag satt som en jävla guppyfisk och gjorde kyssrörelser med munnen med huvudet på sné haha...som när man matar en unge och gör samma rörelser med munnen som dom hahaha.

FATTA att det är 100 år sen jag hånglade. Jag vill hååååååånglaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! och andra saker jag inte tänker skriva :P

Nu kan jag inte koncentrera mig för jag har filmen i rutan bredvid...
hoppas jag inte börjar jucka i luften om dom har sex i filmen...som jag satt och läppsynkade pussarna hahahah

Piiis aooot (i arnold schwarzenegger dialekt)

Inga kommentarer:

 
Web Analytics