fredag 3 juni 2011

Resfeber :P

Nästan iaf. Jag har lagt ner alla kläder och nu är det bara allt annat :P mediciner, böcker, laddare etc och sen får jag inte igen kappsäcken :P tror jag :P

Jag skall ta med löpkläderna så man kan springa lite om man behöver röra sig lite. Sen måste jag ju packa ner Naturdieter så jag har ifall jag måste få i mig näring om det inte finns tillgängligt! Dom är ju färdigblandade...hmmmm det blir ÄNNU tyngre. Måste nog packa om lite till. Men först skall jag unna mig att titta på VBÅ.

Tittade just på BB och Simon förlorade just min sista röst. Han betedde sig helknäppt mot Peter. Så jag röstade på P. Jag tror inte han vinner men man kan ju hoppas. Han har humor. Simon är en god medspelare men inte så jälla underhållande i sig själv och nu sen ikväll självgod...Peter däremot är en karl i min smak. Sarkastisk, butter och jävligt rolig! So what om han blinkar mot kamerorna ibland? Det är ju bara kul!

Hoppas du vinner Peter!

Snart skall jag hämta min amazon till kusin på stationen och sen skall vi göra ett midnattsbesök hos mormor och ge henne en pöss innan vi åker.
Blir nog inte mycket sömn ikväll :P alltså kommer jag vara ett gråtande vrak imorrn.

Pappa har åkt på världens halsfluss och är helt däckad. Skitbra att jag åker iväg då...inte! Men jag kan ju inte avboka liksom...
Hmm...

Nu måste jag kolla klart på VBÅ. Peace!

Inga kommentarer:

 
Web Analytics