torsdag 25 augusti 2011

Nu har jag uppdaterat

inlägget SJUK SKILLNAD med en fettobild tagen i oktober förra året, dvs 2 veckor innan jag opererade mig! Hörde jag ett "BELGIAN BLUE"? Nähe...det kanske var i mitt huvud då :P

Det är dags att ta nya bilder nu...sen skall jag ta dom som inte är så nakna (fast alla är nakna men jag kan ju klippa ut någon kroppsdel som är representativ så ni kan se den gradvisa förändringen. Det är galet...och då går jag ändå sjuukt långsamt jämfört med andra som gjort op'en. Men det är jag nog glad för egentligen....även om det är frustrerande. Stora siffror (om det går neråt) verkar imponera på folk och man faller lätt dit...dvs att vilja impa på folk....som något cirkusfenomen :P

Idag har jag träffat Mickis och tagit en efterlängtad fika. Det var skönt som fan att ta en lunchrast. Jag har inte haft en sån på 2 månader!!!! Underbart!!

Minimikaela log (!!) när hon såg mig idag...jo jag vet att det antagligen bara var gaser eller en spasm :P men det är ändå kul :P
Och hon kräktes inte på mig heller :) Framsteg. Hon satt i Dompis knä och lutade sig frammåt hela tiden och han sa skrattande: vart ska du lilla gumman...precis då lade hon en mjölkpizza på marken framför honom. Det var så klockrent att hon lutade sig fram och la den på marken ist för att den skulle landa på hennes pappas svartklädda ben. nästan som om hon hade kommit på att det var schysstare att spy på marken.

Smart unge det där :P

Nu har det här tagit 100 år att skriva och klockan har hunnit bli 19.30...dags att räkna kassan. Pussis

Inga kommentarer:

 
Web Analytics