lördag 27 augusti 2011

Va?! 2.0

Asså...hundfri, nystädad kåk, avslappnad (trodde jag), till och med fyllt på energidepån med en macka....trodde jag skulle sova som en stock. Nänänä...har varit vaken sen halv 10 som en liten mört!

Det är först nu jag satte ner fossingarna i golvet dock för jag låg och väntade på att jag skulel somna om nu när jag KUNDE och inte behöver gå till jobbet eller på hundpromenad....men näää inte jag inte. Så jag läste lite Shantaram...en sjukt intressant bok jag har börjat med. Men sen blev det trsit också så nu har jag migrerat ut till vardagsrummet och skall snart ta en dusch och gå ut sen.

Vädret är underbart!!

Som Forrest Gump säger: and thats all I had to say about thaaaaaaaat!

Bye for now (som dom säger i Skottland :P)...fast lite mer bey fer neu

Inga kommentarer:

 
Web Analytics