torsdag 4 augusti 2011

Yaowsa

Jag har slarvat med maten...:P...å det jävligaste. Jag vet inte hur jag tänker alls idag...OM jag tänker.

Alla måltider idag har bestått av bröd och alla mellanmål av kakor :O...yakk...jag känner mig 4 kg tjockare bara av tanken.

En scone till frulle (som jag dumpade av...nej dumpa betyder inte bajsa utan man blir yr o mår illa (olika mycket illa beroende på VAD man åt och hur mycket eller båda två :P)).

Efter det åt jag nånslags kaka från Forsa (jag veeet men den såg så god ut) och dumpade igen :P När jag skriver åt...så tog det kanske 3 timmar att äta den för jag åt lååångsamt.

Till lunch åt jag en 1/4 subway macka med tonfisk men på vägen dit fick jag ett sånt jäkla blodsockerfall att jag höll på att svimma :P (när jag äter sötsaker så går mitt blodsocker ner MYCKET fortare än vanligt...eller det känns HÅRDARE för systemet är känsligare efter operationen)
Sen kanske jag fick dålig karaktär och kanske åt en macadamia/ vit chokladkaka som mellis från Subway....jag veeeeeeet schyyysch...men dom är så gooooda och jag glömde tillfälligt att jag redan hade svullat på morgonen.

Under eftermiddagen åts resten av halva suben varpå jag mådde tvärilla igen :P

Och nu en lavain (surdegsbröd) franska till middag.

BLÄ!!!!

Jag tycker mycket mer om att äta en god korvstroganoff eller kött och potatis så jag blir så trött på mig själv när jag gör såhär...tur att det inte är så ofta.

Nu är den här dagen snart slut vilket är skitskönt. Det har varit en bra dag..bara långsam för jag har inga kunder. Men det är egentligen jättebra för jag har kass och telefonuppgifter samt att jag håller på att fylla förråden med produkter vi behöver och tvättar handdukar mm. Men emellanåt blir det riktigt sömnigt :P

Jag har verkligen inget intressant att berätta. Tror ni blev tommare i huvudet än när ni började läsa här :P (som vanligt).

Piiis aout

Inga kommentarer:

 
Web Analytics