fredag 5 augusti 2011

typisch assså

Jag tog med mig mat idag...planeeerade allt och hade tom frukt med mig.

MEN!

Maten hade frusit sönder och smakade KACK så jag fick slänga den och jag har haft så mycket att göra idag att jag är vimmelkantig. Idag får jag hjälpa med att permanenta, sköja färger, slingor, färga ögonbryn, städa...det är massor och jag tyckerdet är kul som fan...men utan näring blir jag darrig och när jag hinner bli hungrig så kommer jag inte på NÅGOT som jag vill äta. Tycker allt verkar äckligt och tråkigt.

Så jag tog en Naturdiet...men nu är jag skakis igen. Har köpt en boost "redbull" för att chocka igång kroppen lite.

Det är galet idag asså. Tur att jag har två tjejer imorrn.

Nu måste jag packa upp varor som vi fått. Nathalie skulle vara sååå stolt om hon såg mig. Jag gör allt (hoppas jag :P)...och det är kul. Jag har inte varit inne på mitt kontor på typ 1 månad :P

Ääääääääääääh nu måste jag dra...fan så mycket att göra...herrå

Inga kommentarer:

 
Web Analytics