torsdag 18 augusti 2011

Verklighet!

Jag är en människa som lätt tvivlar på mitt eget omdömme.

Hur fan ska man veta vad som verkligen e rätt o fel när ens närmaste säger rakt tvärtemot vad man upplever själv?

Jag önskar det fanns en applikation på telefonen där man kunde knappa in vad som skett o den gav utslag o berättade i Cosmopolitan-artikel-analys vem som har rätt o fel.
Som en Judge Judy app...

Då kunde man använda den hela tiden.

För jag har ett stort behov av att veta att/om jag handlar rätt/rättvist.

Om folk vägrar ge den infon o bara tar rak motsatt åsikt utan att förklara logiken bakom eller ännu värre vägrar diskutera något som dom är missnöjda med...då får jag kortslutning i känslosystemet.

Raka rör. För jag fattar inte spel. Jag hatar spel o känslomässig inkompetens.

Vi har kommit för långt i evolutionen för att inte kunna diskutera rationellt om känslor.

Japp..då gick inlägget över i totalflum. Jag hatar filosofiflum.
Sorry. Jag skyller på mina föräldrar som alla andra...originellt!

Godnatt!

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

1 kommentar:

G-App sa...

I can be your app!

Jag betvivlar icket att du alltid gör rätt, men vill du dubbelkolla så har du mitt nummer...

 
Web Analytics