onsdag 31 augusti 2011

Tjipp

Jag känner inget idag ;) :P (antagligen för helgen närmar sig :P)

Men EN sak som jag känner är att jag är så vanvettigt trött på att äta.

Operationen kräver att man äter små mellanmål hela tiden och för mig så känns behovet ungefär 1 gång i timmen eller varannan timme. Men nu är jag är trött på att ÄTA!!

Eftersom vi har ganska lite personal just nu så sitter jag i kassan medan tjejerna jobbar (för att ta bokningar, sälja, hjälpa kunder, svara i telefonen etc) och jag får sjukt dåligt samvete av att sitta där och idisla när dom står och jobbar :P

Men jag kan ju inte smyga undan heller eftersom jag inte får stressäta...då MÅSTE jag sitta där och tugga låångsaaaamt och lukta på dom små blommarna under min lilla korkeeeeeeeeeek :P

Förlåt tjejer. Det är inte min mening att sitta som en padda och äta medan ni jobbar :S

Annars har jag inte haft så mycket för mig. Jag saknar Jeanette som jag inte träffat på heeeela helgen och heeela veckan...det är mycket lång tid för oss att vara isär :P

Hon har tydligen tväront i halsen så jag har väl inte direkt skyndat dit eftersom jag svurit på att aldrig bli sjuk igen :P

Vi skall göra vänskapstatueringar..pyttesmå som inte syns, på nå hemligt ställe :D
Jag är lite sugen på att gadda mig igen..ev utveckla den jag har eller en ny men jag lär ju bli klar med den här viktnedgången först för det är inte snyggt om man har tattat en blomma som först är normal och sen slokar haha eller ännu värre opereras bort delar av för att man gör en tummy tuck eller bröstuppstramning :P Nä jag får vackert vänta :) Men det skall vara en feminin tatuering :D

AAAAAAAAAAAAABOOOOOOOO vi måste ha Spotify här i salongen jag river ut håret snart. Nu lyssnar vi på "in the ghetto" med Elvis för 7e gången sen imorse :P och det är så med alla skivor vi har...dom är sluttjatade för ingen av oss orkar gå upp och byta så vi sätter dom på repeat tills vi dööööööööööör.

Såfort jag skaffar en klipsk telefon (:P) så skall jag ha den inkopplad 24/7 på Spåttifaj med spellistor aaaaaaahh.

Nu skall jag sluta för...jag måste äta lite igen :P

Puss på rumpan!!

Inga kommentarer:

 
Web Analytics