torsdag 1 september 2011

Tjena hallå

Gudars vad det är svårt att komma upp på morgnarna.
Jag är så desperat efter den där underbara känslan att sova vidare att jag ställer min klocka en timme innan jag måste gå upp...ler brett och ställer om den till en timme senare och somnar igen.

PROBLEMET blir dock en timme senare när jag vill göra samma sak igen och det inte finns tid.

Jag har provat att stycka upp den där timmen i kvartar, tior och femmor...men då blev jag bara irriterad ist ;P

Jag måste börja träna och äta lite mer tillskott :P

Jag har ju suttit och gnällt på att jag inte har någon tid att träna. men så satt jag i salongen igår kväll och tittade på Dexter-avsnitt tills klockan var nästan 21.30. DÄR hade jag kunnat träna ;)

Alla mina vänner vill träna på morgnarnamen jag kan ju fan inte komma upp i tid som det är...hur skall jag hinna träna OCH snooza :P ?

Nä jag är kvällstränare!! Tyckerdet är grymt skönt att träna på kvällen om jag jobbar. är jag ledig så kan jag absolut gå och träna på morgonen...om jag får vakna själv utan klockan innan.

Så nu återstår att kolla in ett gym. Jag vägrar betala ett år till på Nautilus. Det finns två byggnader..okej 3 byggnader i Uppsala som borde bära en mässingsplakett där mitt namn står som bidragsgivare. Mitt gymnasiums bibliotek, Stadsbiblioteket och Nautilus. Alla är ju mitt fel...det går inte att sticka under stol med....men ÄNDÅ!!!

GENERÖSA BIDRAG vill jag påstå :P

Ja okej då sjukhusbiblioteket på Irland också där jag jobbade och pluggade...dom fick sig en nätt och fin liten summa av mig. ILLA!

Nu kom Dominiq med ett nyinförskaffat "hexikon"...han är så rolig. Ett lexikon om häxor alltså. Nu frågade jag honom om han är en häxa och det är han tydligen :D hihi. Ja...svarta långa naglar, långt svart hår och han älskar sex and the city och vitt vin ;) låter som en riktig häxa tycker jag ;) (du vet att jag älskar dig dompi ;))

Nu kom Mickis mormor också så nu blir det förmycket på en gång. Puss och hej!!

Inga kommentarer:

 
Web Analytics