lördag 3 september 2011

Okej...

....jag har nått en sjukt låg punkt när det gäller Facebook. Så nu har jag tagit en paus. Får se hur länge det varar!

Jag torterar mig själv dag o natt med saker jag inte kan ändra. Nu måste jag lära mig att släppa och gå vidare...inte bara Jonas. Jag har svårt att släppa saker jag inte förstår i allmänhet.

Jag skall försöka själv...kan jag inte det så får jag fan gå på KBT.

Jag kanske skall förtydliga vad jag menade med blockaden av den där bruden. Hon har blockat mig som FB-användare...dvs hon existerar inte ens i sökning för mig bara.

Jag fattar väl att man har stängd profil och inte vill dela bilder o logg...jag är inte dum. Men vad har man för problem om man måste gömma sig HELT från EN person som man aldrig träffat ens?

Men skitsamma. Jag ville bara förtydliga vad jag skrev om tidigare.

Som sagt...skiiitsamma.

Det här är inte en av dom bästa dagar jag har haft. Jobbet o far accelererar i jobbighet igen och alla vill att jag skall lösa allt o pappa vill att jag skall hålla käft!

Jobbigt!!

Men men...

Jag vill inte att ni skall tro att jag är nån galen stalker... :( jag känner mig ganska ledsen av tanken öht.

hmmm....

Inga kommentarer:

 
Web Analytics