tisdag 27 september 2011

Min karriär

som kaffenjutare kan vara över.
Jag får ju bukras varenda jävla gång jag dricker cappuccino (det enda kaffet som e gott).

Magen är urkajkad hela dagen sen. Ska prova mellanrost och espresso (inte ihop) utan mjölk o socker o se om det blir bättre då. Annars ser jag ett abrupt slut på mina nyfunna enmanna kafferep.

Jag har fortfarande galloperande hjärtklappning o ångest. Mysigt...INTE! Hjärtat har joggat ett marathon idag tror jag bestämt.

Jag vet inte hur jag skall lösa allt m jobbet. Det gnager o gnager. Har iaf sagt att jag vill ta över löneutbetalningarna frm nu.

Jag orkar inte förklara allt nu. Kan göra imorn.

Jobbigt. Ont. Ledsamt.
Folk glömmer att trots allt jobbigt med allt vad dom tycker om pappa så är det min pappa o jag ser honom förfalla o får inte göra mycket för att hindra förloppet eller utvecklingen.

Men han o alla ropar o skriker av missnöje.

Min puls måste va 120 nu. Jag kan inte sätta ord på hur klämd jag känner mig. Hoppas jag hittar en lösning.
Nu börjar insomningsskiten funka för jag minns inte vaffan jag började skriva om el varför. God (?) Natt

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer:

 
Web Analytics