fredag 30 september 2011

Shulululu....

Jag höll på att börja inlägget med samma tjatiga gamla mening som jag alltid gör: "jag är så trött"....men så kom jag på att ni kan anta att jag alltid är PISSTRÖTT om jag inte skriver något annat ;)

Det är så mycket att hålla reda på och som jag vill göra och lovar att göra och sen glömmer jag för något annat händer och....ja...jag tror jag har en släng av ADHD. Jag har svårt att solla mellan alla intryck som kommer åt mitt håll.

Det skulle ju inte vara helt otippat om det var så? Brorsan har ju det och jag vete fan om inte mina föräldrar har det med ;) Aja...skitsamma...iaf just nu. Orkar inte kolla det nu! Men det skulel kanske förklara en hel del.

En av mina tjejkompisar har just genomgått en utredning och fått veta att hon har det och att hennes ångestnivåer (som är skyhöga) är för att hon hela tiden försöker kompensera sina svårigheter hon har genom ADHD'n.

Det betyder ju inte bara att man skuttar runt som den där hackspettenpå julafton. ADHD är ganska stort och har massa andra symptom.

Någongång skall jag kolla upp det för jag tänker inte sätta en unge till världen utan att ha kollat det tex och jag vill veta om MIN ångest kan bero på något sådant.
Sa jag skitsamma? Ja skitsamma just nu ;)

Den här veckan har ju varit helt galet upptagen. På jobbet har vi haft så mycket kunder och inte tillräckligt mycket personal. Mina tjejer jobbar för fullt och alla present company included, är helt slut just nu.

Lisa var ju här från Örebro för att hänga med mig och det var en skänk från ovan.

Jag fick ha en hustru i 2 dagar ;)
Hon var med och hjälpte till i salongen och gav ideér, skrev skyltar med sin fina handstil och hjälpte med allt från tvätt till städning.

Sen kom kronan på verket när hon först gav mig en axelmassage så jag nästan dog av avslappning och sen gick hem 2 timmar innan jag slutade och lagade en BRAKMIDDAG bestående av pannstekt fläskfilé fylld med Boursin (vitlöksost) och potatisgratäng och en underbar sallad på tomat, feta och röd lök. Till detta drack vi rödvin. Det var så sjukt gott och fint och mysigt att jag nästan ville gråta.

Sånt är så lyxigt. Lever folk verkligen såhär?
Äter inte alla naturdiet/ havregrynsgröt medan dom går på hundpromenad efter en 11 timmars dag när dom är på väg för att uträtta ärenden och pratar i telefon med chefen (pappa) som vill diskutera företagets framtid....?

Iof ringde han medan jag satt och åt och ville prata men jag fick be honom sluta babbla jobb för jag kom hem 20.30 med en huvudvärk från hin håle och kunde INTE njuta av min lediga tid eller middag när han babblade företag.

Sen tittade vi på en film och garvade lite och lyssnade på hårdrock och drack ännu mer rödvin. Jag hade öppnat en literflaska som jag fått av en kund :P rätt som det var så var den SLUT!!! Jag var nog ganska på pikalurven när jag gick och lade mig.

Lisa tyckte inte det syntes alls att jag var påverkad :P men det var jag fan. Trött och påverkad. Jag var skapligt uttorkad i morse ;P men på eftermiddagen började jag känna mig mänsklig igen.

Lisa åkte hem för någon timme sen. Vi hade jättekul! Hon är verkligen underbar! Jag är så glad att Jonas familj håller kontakten med mig och VILL komma. Det är DOM som ringer och messar och frågar om dom får komma. Jag älskar dom!!!

I natt skall jag skjutsa mamma till Arlanda kl 01.00 och sen skall jag skjutsa lillebror dit OCKSÅ kl 11 imorgon på morgonen zzzzzz.
Dom kunde inte ta samma jävla plan inte ;P

Nu är jag så trött att det skriker i skelettet på mig ;P undrar hur många ggr jag skrivt ordet trött i detta inlägg :P illa!!

Ja men nä men...man kanske skall påbörja stängningen så det bara är att stänga dörrarna sen.

Både jag och Nathalie är som zombies!!

Önskar jag hade en mysig kille att krypa upp bredvid ikväll.

Det är det bästa och värsta med att folk kommer och bryr sig om en...man inser hur mycket man behöver det och hur mycket man saknar det när man är ensam igen :/

Puss och trevlig helg fina vänner <3

Inga kommentarer:

 
Web Analytics