söndag 4 september 2011

Hej,

Första dygnet utan Facebook har gått förvånande bra :P

Jag jobbade igår och det gick bra tills pappa skulle prata lön med en nyanställd och han hade lågt blodsocker.

AY!

Sen var jag gråtfärdig resen av dagen :( Hon bor hos mig för tillfället för hon är mellan kontrakt. Förhoppningsvis får hon sin lght imorrn. Den som lever får se.

Vi funderade på att gå ut igårkväll men jag var så jäkla off efter jobbet så jag ville bara softa. Jag tänkte att hon kanske ville ha lite fritid utan chefens dotter (även om hon ser mig som en vän) så jag åkte till Jeanette och hängde. Vi har ju inte setts på över en vecka :O

Sen kom jag hem och vi kollade på TV lite innan vi slocknade, jag och min flatmate.

Imorse vknade jag till liv vid 10 och vid 12 hade jag bestämt träff med Jeanette på Gränby för lite shopping och fika. Det var tokkul. Vi letade efter en riktigt gammaldags palleteau (tror det stavas så...som en gammal rock) och hon hittade en tillslut på Åhlens och blev överlycklig!!

Jag har aldrig köpt så lite kläder som nu när jag gått ner i vikt :P nu kan jag ju ha allt jag har köpt innan haha.

Sen gick vi och fikade och satt och skrattade åt folk i över en timme. Det var kul :P efter det tog vi min räsercab och stack o kollade på flickor -96 som spelade fotboll. Inte för att vi är pedofiltanter utan för dom har en snygg tränare som vi ville titta på haha.

Så vi satt och frös i 80 minuter av ASKASS fotboll för att snacka 3 minuter med en snygg 50-åring :P hahaha men det var kul ändå.

Vi var djupfrusna trots att det var sol (men vår läktare var i skuggan). Vi satt med en massa fotbollsmorsor som satt och uttalade sig om sporten och jag fick nästan nita fast Jeanettes både tunga och röv i läktaren för att hon inte skulle hoppa på dom verbalt och fysiskt haha.

Hon spelar och har spelat fotboll på hög nivå och tanta som satt och uttalade sig om time-outer etc har väl aldrig bollat en boll någonsin men pratade med Jeanette som om hon ville lära Jeanette. Jag satt som på nålar medan Jeanette dömde ut ena ungen efter den andra och deras spel hehehe.

Sen åkte vi hem och jag hämtade min hund som varit hos henne med hennes chihuaua. Harpan är LIVRÄDd för SÄPO (hennes hund) har mera cohonas än han nånsin haft :P

Min tillfälliga flatmate meddelade att middagen skulle vara klar till 19 så jag gled hem till dess och vi grillade smarrig fläskkarré som hon hade marinerat i lönnsirap och karribienkryddor med champinjonsås och grillade potatisskivor. YUMMIE!!!!

Harry har just polerat av sista benet och har somnat på mattan i köket.

Jag glöder om kinderna efter en härlig dag utomhus. Vi satt ute och fikade också. Solen sken hela dagen!!

Nu skall vi kolla en film och sen sova!

Lillsabina från Örebro ringde från Mariestad där hon var o hälsade på sin pojkvän över helgen. Dom vill komma o hälsa på :) det vill hennes pappas kusiner också...Bettan och Annelie alltså. Dom skall ta med sig Sussie också! Sen kommer Emeleie och Sandra och Sandras kille...oh förlåt :P fästman ;) dom är ju så vuxna nu småbrudarna!!

Jag minns när dom knappt sminkade sig <3 älsklingarna!!!!!!

Puss på skinkan!

Inga kommentarer:

 
Web Analytics