torsdag 8 september 2011

Go'dag i regnet :)



Jepp det skvalar. Det är jättemysigt för jag har ett torrt inomhusjobb, så jag klagar inte!
Men inte fasen är man pigg...det där ljudet av bildäck som plöjer genom pölar är grymt sövande.

Kolla mys-Harry.
På andra bilden ligger han och gosar med mitt x.
Det var 1a veckan jag hade honom och han var alltså bara 8 veckor gammal och pyyyytteliten! På bild nummer ett försöker jag gosa med surpuppan (nu 3½ år) som har vänt rumpan till och vill sova :P Men han ser precis likadan ut idag som då..bara lite större :) mitt lilla hjärta!

Mickis var här med lillsnuttan och hälsade på. Vi håller kontakten jättebra fast hon är mamma ledig. Jag blev nästan ledsen när jag hörde att hon var gravid första gången för jag tänkte direkt "hur skall jag överleva utan min lilla solstråle en hel mammaledighet". Inte ur arbetskraftssynvinkel utan som vän, lillsyrra, soulsistah. Älskade lilla människa!!!!

Som tur är har jag Nathalie och så har jag ju fått möjligheter att träffa nya underbara människor som jag inte heller vill vara utan nu (höru det Elina!! ;))....men Mickis är Mickis.

Hon har fan vuxit upp framför mina ögon, direkt nybakad i arbetslivet, träffade Dompi och såg hur det utvecklades (minns ni när er bil pajjade i Örebro när jag var hos jonas haha och vi fick komma o hämta er på Statoil hahahah) till bröllop och bebis och fullfjädrad populär frisörska och bästa vän.

Nu blir jag sådär kärleksblödig! Jaja :P hon var här och bjuckade mig på lyxig lunch från Panini. Vi fick iof sitta i kassan och äta för vi har fortfarande inte så mycket personal att jag kan dra iväg från salongen. Men det var lika trevligt ändå.

Lillfisen har börjat få sina första tänder :O hon är ju fan bara 4 månader :O krejsi ;)

Nä nu skall jag ta betalt av en kund så jag avrundar detta faaaaschinerande inlägg här :P

Puss på ögonfransarna :P

Inga kommentarer:

 
Web Analytics