fredag 2 september 2011

Alla..

sitter och småsmyger på FB, säger man annat så ljuger man fan! Det är inget fel i att titta. Sålänge det inte är något mer än så. ALLA gör det!

Men palla blocka sin profil från en människa man aldrig har träffat och som aldrig har pratat med en. Och bara den människan (för "den människan" har kollat via andras profil om det verkligen är så att hon BARA blockat mig). Och det är så!

Det betyder ju att du kollat MIG också eller hur FIA?

Jag önskar att jag kunde blocka dig också...jag vill inte att du skall ha tillgång till min profil om du känner så för mig, men du hann ju före så jag kan inte blocka dig nu!)

Du har ju honom...ni bor ihop...varför är du skraj för mig?
Om du kände mig skulle du veta att jag inte är en ond människa.

Jag har fan aldrig gjort ett skit mot dig...någonsin! Jag accepterade till och med att ni HÄNGDE medan vi blev tillsammans igen fast jag visste att du fortfarande var som en hundvalp för honom.

Men jag är inte bitter :P :P tycker bara du är en tönt! Och jag är fullt medveten att det här meddelandet framställer mig som en total tönt själv....men jag står iallafall för det!

Dåså...då fick jag DET off my chest!! Är inte stolt över det men det växer till fula känslor när man håller det inom sig!

Ärlighet är att kunna visa sina fula sidor också.
Jag försöker vara så ärlig jag bara kan...och jag har fan inte ett skit att förlora på det. Jag har redan förlorat det...

2 kommentarer:

sabina sa...

hej bruden! haha, sant.. därför tog jag bort facebook. Jaa, vi kan väl komma i princip när som helst utom helgen som kommer och den efter det eftersom jag fyller år då, och den 17 är det släktkalas. Sedan har jag cash så jag ska nog ha råd med en resa till muppsala då.
vad sägs om kanske 3-4 veckor? :-* puuussssss och kraaaam <3<3<3<3

ihemmetslugn sa...

Har inte facebook och kommer till 99% aldrig att skaffa heller.
Våga Vägra Facebook =)

 
Web Analytics