fredag 16 september 2011

Laaaaang dag :P

Alla mina dagar blir langa for jag maxxar dom sa javla stenhart. Det ar bade bra och daligt :P

Idag har jag sovit ut, duschat och sen var jag hos Joe och familjen ett tag. Jag fick arva ett jattefint silver och bergskristallkors (eller zirkoner jag vet inte men det gnistrar som fan) som Pam brukade ha runt halsen nar hon var fin och uppkladd. Joe hade gett henne det och hon aaaalskade det. Det ar irlandsk design.

Jag kunde inte halla masken nar Joe gav mig det sa jag begravde ansiktet i halsgropen pa honom och snorade ner honom totalt med tarar och diverse annat. Tillslut grat vi allihop. Jag forsokte saga att jag inte kunde ta emot det men da borjade Brian forklara varfor jag skulle ha det och nar han forklarade det borjade han grata...sen gick det inte att halla tillbaka.

Sen akte jag och ungarna ner och handlade mat...jag skulle vara lite allan ballan och bjuda och lastade pa med massor i korgen...nar vi kom till fucking kassan hade jag glomt min planka hemmma pa Joes diskbank :P sa ungarna fick lagga ihop sina fickpengar hahaha :P Dom skall fa tillbaka vartenda ore ;)

Efter det akte jag ivag till mitt alskade shoppingcenter och forberedde mig pa en rejal valdtackt av VISA-kort.

DOM min forvaning nar jag sag att allt var lika fult och senapsgult i dessa affarer som hemma. VAFFAN AR DET MED MODET I HOST!??

Jag kopte bara lite smink som inte finns hemma i Svea och sen kopte jag en massa presnter till mina nara och kara pa Pennys (samma som Primark).

Efter det var jag bjuden pa middag hos en familj jag brukade sitta barnvakt at. Sonen ar nu 12 och var 18 mander nar jag larde kanna honom 1a gangen. Jag aaaaavgudade honom och han mig...sa mycket att hans foraldrar bad mig fortsatta som hans barnvakt nar jag slutade jobba pa hans dagis 2 ar senare. Och sen kom det 2 ungar till i familjen och jag har liksom ingatt i moblemanget dar MED och halsar alltid pa dom nar jag ar har.

Sen tog jag och Lisa en till svang i kopcentret for att se om det verkligen inte gick att kopa NAGOT alls :P...som tva inbitna shoppare var det en surrealistisk upplevelse att inte hitta NAGRA klader alls :P
Jag riktigt kande hur mitt VISA-kort andades ut i planboken.

nu maste jag sluta skriva for datorn dog igar natt nar jag skrev sa jag har jag skrivit pa detta sen i natt och inte kommit nanvart. Och nu babblar hon IGEN :P sa jag kan inte koncentrera mig ;)

Puss puss xxx

Inga kommentarer:

 
Web Analytics