onsdag 7 september 2011

Bok(AV)föring

Jag hatart!!

Iallafall i dag för det är 2 fakturor som har studsat tillbaka utan att jag sett det och vi har fått påminnelser så det blir dyyyrt den här månaden. Kan ni fatta att elen för min salong (bara MIN salong..dvs en av våra salonger) den här månaden tydligen kostar 7300kr.

Asså?? Vad driver jag? Ett kärnkraftverk eller???

Kostnader kostnader!!

Jag har druckit kaffe och känner mig som en mattelärare i käften...ni vet när dom kommer fram när lektionen har börjat och hänger med ena handen på bänken över ens axel och skall kolla hur det går...kaffesumpsandedräkt :P

Man luktar fan rosor i truten efter te så jag borde dricka det men nu är jag inne i en kaffeperiod...idag försöker jag pigga upp mig lite. Eller som pappa sade: pippa opp dig lite :P

Jag sover oförskämt bra just nu. Iof tar jag insomningstablett...en såndär allergitablett...men det gör verkligen susen. Sen har jag mina älskade öronproppar..its grejt!!

Inatt drömde jag dock att jag hade köpt en stor enorm lägenhet med påbyggnad i form av ett stort vardagsrum med glastak. Det var en lyxlya och jag hade äntligen fått banklånet jag ville ha men då var det nån psykopatisk unge som jagade mig och mina vänner och dödade alla i sin väg...lite som Chuckie (Onda Dockan).

Det var väldigt mycket blod och jag vaknade av att mitt hjärta lät som bongotrummor i öronen (öronpropparna gör att hjärtat hörs högre liksom..plus att jag måste kastat mig runt i sängen en del).

Måste sluta kolla CSI och Dexter på kvällarna innan jag går och lägger mig :P

Jomen, nämen....ha det så jäkla bra då...nu skall jag lägag in mina räkningar IGEN och hoppas dom betalas denna gång!

Det ööööööööööösregnar vilket är jättemysigt och skönt men man blir lite seg i kolan av det skall jag erkänna. Ligga hemma och vila i soffan väder.

Puss på plytet

Inga kommentarer:

 
Web Analytics