söndag 25 september 2011

Mmm looovely

Vaaarmt lååångt bad!

Innan det, hemma hos sjuk Jeanette. Förkyld så in i bängen...hoppas VERKLIGEN att jag inte blev smittad!

Nu skall jag hoppa i säng innan jag börjar frysa igen. Jag var ruggigare än en rugguggla innan badet och nu är jag precis lagom gosig och varm igen! God bless hyreslägenheter ;)

Nu skall jag och min nyduschade hund sova!

Han blev duschad i underbart doftande herrschampoo igår efter att han hittat en skitkotte från mammas katter i hennes badrum. Han hade sen tyckt att Eau de Catshit luktade kalas och gnuggat hela sin överkropp i bajset så pälsen var redigt insmord i en något brunare nyans än innan och hans fina lilla silver benformade namnskylt var brun och väl inbakad :S

Jag fick sånna kräkreflexer att mamma var snäll och tog hand om avgeggningen av halsbandet medan jag högtrycksspolade det motsträviga lilla kräket i duschen mellan hulkningarna. Han brukade inte vara en äckelhund när han var liten och icke könsmogen. Det kanske är hämnd för att han inte får ligga? :P

Hundar är söta men dom är så jävla puckade.
Eller så är det bara min...men jag tvivlar faktiskt på det.

Hursomhelst. Efter 30 ingnuggningar och avsköljningar med högtrycksdusch så doftar han jääävligt manligt!

Godnatt!!

Inga kommentarer:

 
Web Analytics